tråkig dag

Idag har jag vart med emma och agnes och vi har absolut inte gjort något vättigt alls, riktigt tråkigt. Igentligen skulle jag vart med söta lilla bells idag men hon orkade inte för hon hade ju haft sån där tönt fotbollsak (a) Och jag förstår henne fullt ut. Men vi ska typ ses på fredag? och kanske se på bio? Längtar verkligen dit fast först längtar jag tills i morron. Men aa jag har nyss kommit hem från en mkt tråkig dag haha förlåt Emma och Agnes men seriöst det här var nog den tråkigaste dagen i hela mitt liv fast det var ändå ganska kul vi satt och pratade minnen vilket är otroligt kul för då kan man sitta och skratta åt det och tänka shiit vilken tönt jag var och blablabla men aa intresseklubben antecknar? Jag sitter här med min mysiga mjukisdress och bara längtar tills i morron jag fyller år om exakt 11 timmar och 10 min sjukt najs men aa det var ju också riktigt kul att veta så anteckna det med x) Min syrra sjunger karoke precis utanför mitt rum riktigt irriterande ska ni veta för hon sjunger på sånt där lossas språk som man gjorde när man var en liten bajsunge. Och min mamma aa hon damsuger i huset det är också riktigt irriterande, hon damsuger typ 24/7 jag svär hon damsuger varje dag det är nog hennes bästavän kul liv? ;) Men aa min familj är rätt normal haha! ååh jag har suttit och kämpat med att rita en bild på dom och det går inte att ladda in den :@ men aja ni får typ tänka er hur dom kan se ut.
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0