Thailand i sommar!

usch jag ska till thailand i sommar och jag kommer missa skolavslutningen :'(
livet går under seriöst! nej men jag vill ju vara med! men aja jag ska till thailand typ
haha och jag kommer dö flyga flygplan och jag är livrädd! helt ärligt livrädd! men aa vi
har bokat den 3:e juni typ men jag får fortfarande välja om jag ska med så vad tkr ni?
här är iallafall en bild på mitt snygga hotel som vi ska bo på då! och det är sjukt nära till
stranden! så vad tkr ni ska jag tacka ja även hur rädd jag än är och att jag kanske dör och att
jag missar skolavslutningen? :$

Kommentarer
Postat av: agnes

neeeeeeeeeeeeej, åk inte! kommer dö uutan dig på skolavslutningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:'(

2010-03-16 @ 07:24:19
Postat av: elin

Asså ja tycker att du ska åka, inte för att det är roligt att missa skolavslutningen men tänk va brun du kommer bli o så kommer alla bli avis på dej ? :P haha jag skulle lätt tackat ja även om ja hade vart livrädd :) <3

2010-03-16 @ 15:50:49
URL: http://mminuus.blogg.se/
Postat av: ellet

Klart som fan du ska till Thailand ! Det är ju seriöst bästa stället på jorden ! =D <33

2010-03-17 @ 06:48:42
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0