söderbergs kommentar!

Postat av: söderberg
hah, jag älskar dig med. Men Kling, ofta du stör dig på saker? 
det har jag ALDRIG hört dig säga, fett ovanligt? ;D<333
2010-03-29 @ 20:45:59
SVAR: Hennes kommentar stämmer in väldigt bra! för er puckon som inte fattar
så driver hon. Jag stör mig på absolut allt och alla, och vissa kanske tycker de är jobbigt?
men jag är sån. Jag tycker att jag är helt perfekt och alla är dumma rövhål hahaha nej nej!
jag vet att jag inte är perfekt! Men om folk är irriterande pucko barn/vuxna som säger nått konstigt
så hugger jag till direkt om man säger så. jag lägger mig alltid i och säger min åsikt och stör mig på alla
som inte håller med mig! haha aa nu har ni fått veta en sak om mig för ni som inte visste! (a)

bay the way söderberg jag älskar dig grymt mycket och ett liv utan dig skulle vara som en bil utan bensin
det skulle inte funka jag skulle inte kunna köra! hjärtat utan dig går jag i graven! glöm aldrig att du är
min sötaste favorit söderberg! Jag älskar dig mer än vad du kan tro! hjärtat ett andetag utan dig skulle
vara som att försöka andas under vatten! MENINGSLÖST!
jag älskar dig bästavän!

Kommentarer
Postat av: söderberg

haha ja, det stämmer! :D naaaaaaaaaaw, älskling. Jag älskar dig med. du finns alltid där för mig, jag lever inte utan dig. tack för att du finns! Jag älskar dig bästavän! hand i hand, livet ut! :$<3

2010-03-29 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0