Sitter i köket.

Hej bloggen.
Idag är det ju fredag och jusst nu är det ju fredaskväll, det är faktiskt jävligt skönt att inte vara med någon jusst nu, jag har alltid vart med någon varje fredag när jag är hos pappa. Idag skulle jag vart med massa människor orkar inte skriva namn, men jag pallade verkligen inte för jag är nog snart sjuk tror jag och jag vill ju vara frisk tills i morron för då ska agnes och söderberg slagga här, så aa.. Jag har nyss ätit iallafall och det blev hemmagjord pizza skit gott! men orkar inte blogga mer nu men aa nu vet ni att jag lever fortfarande så h3h3!
Hahaha men nu ska jag gå och ta på mig myskläder och sätta mig framför tven och kolla på fullt frys med resten av familjen. puss och kram :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0