seg dag.

Usch i morron är det tillbaks till helvetet alltså skolan menar jag. jag sitter i soffan nu helt ensam sandra duchar och niklas och pappa är på mediamarkt. haha idag har jag "vi" bara legat i sängen typ, söderberg occh agnes drog vid kanske hslv 2 och då satte jag på en film haha det bev mulan hahahahahaha.. men aja.l jag svättas ihjäl jusst nu har datan i knät så. funderar på om jag ska gå upp och öppna balkongdörren men jag orkar verkligen inte resa på mig jusst nu. haha jusste föresten jag  äter ostbågar så sjukt gott men ska ta coca cola nu och öppna dörren. detta blir nog det sista inlägget idag tror jag, orkar inte geeka vid datan så aa, men vi hörs kanske mer idag annars hörs vi i morron..
massa kyssar! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0