Hemma hos mamma.

Tjatja.
Nu är jag hemma hos mamma eller aa jag kom för ett tag sen, så jag har laddat upp alla bilder som jag agnes och glaad tog i fredas och lördas. orkar inte lägga in dom här utan om ni vill se dom så får ni gå in på facebook och glo på dom. Det är bara mina vänner som ser dom så synd du som inte är vän med mig ;) Men aa i morron ska jag vara med agnes, och på onsdag har jag inget planerat! Men på torsdag då smäller det vem fyller fjortis va va? (a) glöm inte att gratta mig då! Men nu ska jag måla naglarna så vi hörs senare antar jag.
den här togs i skolan i torsdas. Johanna längst under jag över henne 
Emma underst och agnes över ;)
langar in en som vi tog på lördags morronen.
hahaha den här tog vi utanför mitt hus typ (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0