Hemma hos mamma.

Nu sitter jag här vid datan och gör absolut inget speciellt. det finns liksom inte så mycket att gör nu för tiden på nätet! suck jag saknar verkligen playahead! Idag har det vart skola och vi hade någon fucking bild sak en kärring stog och läste om något ointressant orkar inte äns bry mig. men vi skulle rita något som vi ville förendra till ett konstverk jag ritade en lyktstollpe! haha vaddå tönt!? Fyfan aja i 2 timmar satt vi och lyssna på den krattan seriöst hon har problem.. -.- I morron ska ja till stallet och rida vilket är så mycket roligare än skolan! Men funderar lite på hur jag ska få mat! haha jaja! Nu ska jag nog tagga iväg till min käraste duch och ducha. vad tycks om det!? jusste jag stör mig på en sak. och det är att det är soooommmaaar tid vilket betyder att man ställer fram klockan så man får vakna en timme tidigare på mårnarna! ett stort SUCK! men ska tagga nu så vi hörs senare maybe!
(har lämnat in min mobil idag ÄNTLIGEN!)

sitter och webbar med denna koblajan! hahaha!
älskar dig bästavän! :love:

Kommentarer
Postat av: söderberg

hah, jag älskar dig med. Men Kling, ofta du stör dig på saker? :o det har jag ALDRIG hört dig säga, fett ovanligt? ;D<333

2010-03-29 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0