Godmorgon.

Haha jag vet att nu brukar vanligt folk ligga och sova, men vem har påstått att jag är normal? Jag vaknade iallafall nyss och då läste jag 5 sidor i boken så jag kom till kapitel 12 haha så nu ska jag skriva om kapitel 8-12 asså snacka om irriterande fattar inte riktigt hur skolan tänker ibland, sitta och läsa på mitt lov! NEJ TACK! men aa vad gör man inte för att få bra betyg. Inte för att jag har det tror jag men det är en annan historia haha. Min mormor och morfar är här och är "barnvakt" åt min syrra hon är sjuk suck.. Aa men ska väll gå ner och hälsa på dom nu för jag är jävligt hungrig det är fett ovanligt :o Haha mormor har stekt pannkakor så känn på den era loser! Nu ska jag ta och gå ner och käka pannkakor eller aa plättar som mormor kallar det. Men innan det ska jag skriva vad jag ska göra idag, så idag ska jag vara med min söta vän bells vi ska på bio och se avatar som jag skrev i något tidigare inlägg. Vi ska ses halv 1 vid snäckan då bion börjar 13:50 och vi ska in till sergel. men aa så nu vet ni haha kul!? ska dra ner nu och äta plättar haha men aja.. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0