Bloggen om inget.

Hej det här är bloggen om absolut inget, min blogg suger balle. vet inte vad jag ska skriva om lixom!? det är alltid det vanliga skolan helger och vänner snälla vafan jag vill ha något annat att skriva om nu men har ingen aning om vad! Men hmm jaa vad ska jag hitta på för jusst den här lilla stunden, hmm aa bra fråga! Men vi kan ju köra på något som jag stör mig på otroligt mycket? Ja det gör vi alla jublar.
okeej.. hm vad stör jag mig på nu då? okeej nu kör vi.

- Vet ni en sak som jag stör mig på? och det är att huddinge komun tänker med hela jävla arslet dom tycker att vi äter för lite potatis i skolorna man ba: ehm aa okeej nu är det så att vi får potatis varje jävla dag i skolan!? är dom trögfattade och inte kan läsa eller? det står POTATIS på varje dag. suck jävla mongolider!?
- En annan sak jag stör mig riktigt mycket på är killar med alldeles för mycket häng det är verkligen fult. men jag kan erkänna att jag har tyckt det är jävligt snygg med mycket häng men det var på "fjortis tiden" då det var inne med det. då skulle man ha push-up och sånt där skit. Men nu alla som har det jag kan bara tala om för er att ni är jävligt efterblivna!
men aa. hm nu har jag skrivit lite iallafall och aa hoppas det blev lite roligare? men nu ska jag ta och borsta tänderna haha NOT nej men pusspuss! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0