bara 4 kapitel kvar!

Yeeees äntligen börjar det dra mot sitt slut min bok är snart utläst har bara 4 kapitel kvar vilket är 42 sidor kvar haha det låter skit mkt och aa men jag är så glad att det snart är över! den ska ju nämligen vara utläst i morron och jag har lovat mig själv att den ska vara det också så ska nog börja läsa igen då. Men aa vill bara säga att idag har jag vart med agnes emma och felicia, haha och sen drog felicia och emma och då var det bara jag och agnes kvar och det är bara agnes som fattar det här: Nääee! hahahahahahahahahaha fan vad vi garvade åt det men vi har tråkig humor så thats it! Men nu ska jag gå ner och fråga om jag får ta en kanelbulle haha :$ och sen ska jag ta och sätta mig och läsa igen. Nu har iallafall min älskade syster kommit hem! äntligen säger jag bara! Så i morron har vi värsta planerna hahaha vi ska kommer ha snöbollskrig så jävla roligt! men nu måste jag slutablogga. vi hörs nog senare.
puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0