är med nea

Tjoobree bloggen haha nej då jag drev såklart? jusst nu är jag med nea eller nej hon äter med sin familj och jag sitter inne i vardagsrummet och väntar på att mongot ska bli klar! Jag är fortfarande livrädd seriöst usch och fy och blää jag hatar den där läraren han kan gå och ta sig i rövhålet!! men aha jag chattar lite med knallkorken ida om typ allt möjligt. I morron får vi allafall lov det känns grymt jävla sköönt, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra alla är ju typ upptagna? men jag hittar säkert på något i gess, jag måste nog hem snart i think men det är ju inte direkt långt mellan mig och nea vi bor precis granne så om man bara går över en genomskinlig tomt lina så är jag inne på hennes tomt så. I morron slutar jag 2 och dom ba det är halv dag men jag tkr inte det är det vi slutar lixom bara en timma tidigare suck! om man slutar halvdag ska mna sluta efter lunch om man då väjer att äta i skolan! haha aj fan min fot har somnat och det är inte skönt eller aa ibland är det det.. men nu är nea klar typ så pallar inte blogga mer nu! vi hörs kanske senare annars får ni ha det så bra!
puss på rumpisen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0