stenmo

Jahap som ni vet vaknade jag upp hos min vän my med ytterligare några konstiga personer som jag inte känner alls nej nej! men dom är roliga dom! vi stack till ida sen stack jag hem och sen till huddinge centrum för att köpa en acces kort någon ful turkos blev det för mig usch usch! jag fick inte välja synd för mig nja inte riktigt det ska lixom bara blippa sen tuta och köra. sen tagga jag till stenmo med glaadish, granen, dannyboy, ellet som pallar äpplen, beckson, agnes som är en lallare, söderberg som igentligen är österkulle, millan som gillar att pilla och elin. haha humor? nja inte riktigt men men.. jag stack hem vid kvart i 9 med söderberg och agnes vi gick till centrum och sen tog jag min buss hem och aa nu sitter jag här och chattar med några riktiga tattare (a) malle och ida! nja nu ska jag nog sova ut några timmar gjorde inte det inatt har knappt sovit något sen jag kom hem så vi hörs i morron puss hej! :love:
jag och söderbergs snygga kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0