Utan er.

Seriöst utan er pallar jag verkligen inte! det är ni två som har fått mig må bra igen! det är ni två som alltid stått på min sida! och alltid ställt upp för mig! Jag vill bara att ni ska veta hur mkt jag älskar er! asså jag har så otroligt mkt minnen med er två! med båda er och när jag bara är med en av er! Utan er så funkar inte mitt liv! ni är verkligen dom som betyder mest för mig! Ni är mitt ljus i mörkret! Ni är min sol och min inre styrka! Tillsammans med er mår jag som bäst! Tack för allt ni gjort för mig! Jag lovar att jag alltid finns för er! Nu när ni båda är borta snart! så vafan kommer jag inte klara mig! i 1 hel vecka ska jag vara utan er båda två! Åh tjejer jag vill bara att ni ska fatta hur mkt jag behöver er och hur mkt ni betyder för mig! er litar jag på till 110% Utan er så går jag under!
hahaha kommer ni ihåg den kvällen!?
trio föralltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0