Tagen från my´s blogg!

1. Vad står det i ditt första sms? okej :P <333 från amanda g

2.Vem ringde dig senast? nea syster!

3. Är den 18 kontakten någon du har ett förflutet med ? nej inte precis! 

4. Vem är kontakt nr 30?
felix f

5. vad står det på ditt 22 sms? "okej haha jag tänkte väl det :) vad ska du göra om 2 min när glassen är slut då? :P <3" från joar!

6. Vad heter kontakt nr 4 på din mobil ? Amanda G <3

7. Älskar du konakt nr 20 ? elsa!? haha vene riktigt vem så..

8. Är kontakt nr 60 fin ? marcus g självklart! :)

9. Har du kysst kontakt nr 43? jocke nejnej! 

10. Vad står det i ditt 19 sms ? "okej! :P <3" från joar!

11.Har du träffat kontakt nr 14 idag ? hahahaha nej! 

12. Har du gillat kontakt 50 mer än en vän? karin haha nej!  

13. Vad står det i ditt 2 sms ? "jupps! :p <333" från amanda g

14. Vad tycker du om kontakt nr 16? elin thulin, haha hon är snäll och rolig!

15. Hatar du kontakt nr 42 ?
joar haha nej verkligen inte! 

16. Hur känner du för kontakt nr 31? fredrica, genom stallet!

17. Vem är kontakt 17 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? Elin, hon är väl snäll. känner henne inte så bra. 

18. Vad står det i ditt näst sista sms ?
"jag såg en buss nu men eran har väl redan kommit? :) <333" från ida

19. Har du haft sex med kontakt nr 5 ?
amanda wyser! nej du vafan!

20. Är kontakt nr 48 din stora kärlek ? julia hahahaha nej!

21. Vad står det i ditt 7 sms o vem är det i från ? "äter :P" från amanda g

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Alex, nej du!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? elsa.. INGET!

NÄR SKA DU TRÄFFA  NUMMER 30? felix f haha aldrig! (a)

ÄR NUMMER 18 SÖT? Elina, vene!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33? haha fredrik haha min lotsas pappa!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 9? bästa kling strår det såå jaaaaaao! (aaaaa)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? Danne, haha när skolan börjar? 

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39? Jaqueline, ja det är jag väl! 

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 27? Felicia bv, yes du det har jag!

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM? johan, typ inget. 

KÄNNER DU NUMMER 7?
Becca, jaaaa! vi gick i samma klass.  

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? ante, jajamäns!

VAD HAR DU OCH NUMMER 1 FÖR EN RELATION? Adam hahaha, mitt ex ex ex ex ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0