StaaaaN!

med stort N märkte jag! Men har typ nyss kommit hem från stan med söderberg och lina! chill (a) köpte en tröja. ooh jaa ni vill se! Im in love! Hm jaa gick jusst ner och hämtade mig ett glas bubbelvatten haha känner mig inte fresh! men nu gör jag! Ja vad ska jag skriva.. i morron ska jag till mitt hemland grönalund! HA med min familj och kanske söderberg. jaa min familj att jag ska åka med min lillsyrra så varför inte ställa upp ni vet syskon kärlek? (Y) Jaa hm torsdag inget planerat.. FREDAG! ja då ska jag träffa min efterlängtade pappa och söderberg ska slaggish hos mig. LÄÄÄÄÄNGTAR! vi har ju alltid så roligt. som idag på tåget haha vi satt och kastade våtservetter på varandra och 2 vuxna satt och garva åt oss. och dom garva inte äns hälften av vad vi garva! HUMOR! på hööögsta grad! jao jao!
vi ses senare.
söööööööööööööööööt eller vad? :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0