Sjuuk dag?

Hahaha jodu! rubriken stämmer verkligen! har nyss kommit hem från en sjuk dag med Mysan, teo, vadsmo och ngn ludde! nu är jag fett trött och jag ska självklart berätta varför! Jo vi träffade dom vid ngn gång! 1 kanske? haha då tagga vi till ikea! haha var där typ 3 timmar och körde kurrigömma! hahahah! sen tagga vi hem till teo! som bor vid långsjön! hehe fett najs? vi rodde ut med hans båt genom hela långsjön typ! haha det gick fett snabbt dit vi skulle men hem tog det typ 2 timmar för det var motvind haha! så alla typ simma fett mkt medans teo rodde men.. vi fick stanna ganska mkt och (flöt tillbaka hela tiden) men vi fick stanna för att plocka upp alla som var fett trötta haha asså av oss! fatta att det tog tid! haha sååå höll vi på! MED MOTVIND ååh skit jobbigt! haha vi började ro vid typ 4 haha och vi kom hem igen typ tjugo i 7 hahah! såå jag åt middag hemma hos teo med alla roliga människor! (a) sen tog jag 20:12 bussen hem och mötte upp nea och hennes kompis där! eller dom mötte mig vid bussen! och där såg jag pappis! så sprang till honom och var lite social mot honom! vet inte riktigt om du läser pappa men vill att du ska veta att jag saknar dig verkligen och älskar dig sjukt mkt! men hur som helst! efter det så tagga jag hem! och aa nu sitter jag här! ååh lång inlägg men men! puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!
jag älskar dig! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0