Sjukt varm dag.

Rubriken förklarar en viktig del av min dag idag. Som sakt var jag ju på grönan med... oh orkar inte skriva vilka ni har det i inlägget under. hm. Jo jusste! Vi möttes i centrum vid 11 typ. och åkte raka vägen in till "grönalund" När vi kom dit var det inte alls mycket folk! för då var det ganska dåligt väder. eller nej inte dåligt men det duggade lite lätt! vilket var jävligt skönt! Vi hann åka ganska mkt då och sen kom vääärsta solskenet och då blev det sjukt varmt! Vi åkte ganska mkt mer! haha en sak var "radio bilarna" haha vi åkte den säkert 4 ggr, för vi alla bestämde att man skulle vara alla på en annan man inte kände. sjukt kul! en sa bög till joar haha vi är busiga jo tack jag vet! (a)

Men efter det så var vi kvar ett tag åkte och sånt där man brukar göra. Men sen tagga vi hem vid halv 4 haha fett tidigt men seriöst det var såå sjukt varmt jag höll på att dö jag svättades som en griis! Kom väl hem vid halv 5 jävligt skönt. så då satte jag mig i våran "otroligt stora pool!" haha SAJK! Men satt i den och svalka mig lite. Hur som helst det var min dag! orkar inte blogga mer nu för ska ner och dricka ngt!
pöss!
min favorit! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0