Hemskt mkt hej!

Hejhej! hemskt mycket hej! ledsen att det inte blev någon uppdate igår. men slaggade hos nea, och jusst nu pallar jag inte skriva om grönan. Ni kan gissa er fram vad jag gjorde där! Hur som helst! Jag har ÖRONINFLAMATION! har typ haft det ett tag för! detta ska vi tacka gud för! TACK GUD FÖR DU GÄTT MEJ ÖRONINFLAMATION!!! sajk! vafan det är jävligt jobbigt! men fuck att jag tänker sitta hemma på mitt sommarlov för att jag har ont i örat nej nej! det kan ni fet glömma! Idag ska jag träffa joar och johan! haha vid rådsparken fråga mig inte vad vi ska göra där men ngt blir det! (a) Har precis slukat i mig en ipren och duchat så för hoppningsvis slutar det värka i mitt öra iaf fär stunden! *SUCK*"! Jo men heter man Mathilda Kling så ska man ju självklart få lida som VANLIGT! aja nu ska jag klä på mig och äta lunch! Måste bara tacka gud än gång till! TACK GUD! ----..----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0