freestyler, rakkamakkafone

men det är en sjukt bra låt. kan lägga in sen sen. jag lovar på våran vänkap mina kära vänner. kling soooooover. jag bloggar lite till henne idag lite, för hon är ju så dålig på det. jag vet att ni håller med mig?! idag..ska vi...mm, det ska vi. men jag vet inte, vi är fett sega. kling sov hos mig inatt den rumpan, vi kolla på film typ vid tolv. somna sen t filmen, så busiga vi är. nu vakna kling, och vi har bestämt vad vi ska göra idag. aplåder..eller stavas det applåder nej, aplådder (?!) men vi ska iaf ha en chill dag, ni vet kolla på film, chilla gal1. fett skönt ju, för vi är ju sega. men nu märker jag att jag bloggar överdrivet mycket, bara för att jag är bäst! jag vill inte skriva smilisar..smylisar..smylerisar...asså jag orkar inte, hur stavas allting?! jag kommer inte klara åååååttan mina damer & herrar. men jag vill iaf inte skriva det för..att det blir sånna där konstiga, dom är runda och sådär, det är inte fint i
min text nu. för jag är bäst, tack och adjö! JUSTE, jag lovade ju er! jag sviker er aldrig!

fett c00la vi e, ni håller mä, ja vät!
ps, i love you kling, vi föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0