DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP!

Kom typ "nyss" in från att ha vart ute och gått. haha joni jag! Mathilda kling har vart ute och gått! helt amazing! nej då! men jag pratade med söderberg i telefon vilket var väldans trevlans. sajk! nej men det var kul har inte pratat med henne på ett tag såå. Hm ja vi pratade i typ 1 timme och lite allt möjligt. Och nu kom jag in. Jag är så duktig! ehm aa idag har jag vart och lämnat tillbaka mina ridstövlar för ena var helt sajko! *suck* så aa vi åkte dit och jag letade efter en annan sån lika dan. men fanns det näääe! -.- så vi frågade när dom får in dom igen och vet ni vad dom svara!? dom säger att dom kommer den 5:e SEPTEMBER! det var ett jävla tjat -.- så måste ringa in till dom typ den 10e september och looka om dom kan lägga undan ett par till mig! Joni sånt här får man ren damp på iaf jag! men inte hela värden sånt händer får väl stå ut! aja. i morron ska jag till grönan med söderberg, ellet och elvira om inte elvira ska med så ska jaqueline med typ så ja! aja lång inlägg och onödigt maybee så vi hörs! love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0