Allting handlar om relativitet! ♥

Hej älskade bloggläsare jag har nyss kommit hem! från en skön dag med Myy och Elvira! Aa pallar inte berätta om dagen faktiskt men aa vi har vart och badat iallafall! fett najs! har nyss kommit hem aa som jag skrev på raden över. Hm jo jag har nyss städat rummet också! jag vet kalla mig sjuk men det var fett med stökigt så tog fram min gamla vän damsugaren och sög upp alla damkorn som flyger omkring i mitt rum haha fan vad skabb! jao bitches! jag lovar att om mina föräldrar läser det här kommer dom tänka!?: "OMG mathilda städar. har hon slagit sig" Nej ni det kan jag svara på nu: "jao jag städar och nej.. jag har inte slagit mig! okej? även jag kan tycka det är kul att hälsa på kompisen damsugarn!" ja ni i vanliga fall hatar jag att städa men fick en kick! adrenalin kick you know!? haha men idag är det en bra dag så är på bra humör såå jag tar ut min glädje på att städa wiho! (a) nu blir mamma glad och kommer säkert ge mig en present haha sajk! men som jag sa hon kommer säga det dära som jag skrev där uppe! jodu min familj har fett med humor. men aa det var allt jag skulle skriva nu! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0