7 sovare!

Har typ nyss vaknat. eller nyss och nyss? jag vaknade vid halv tio. gick ner och åt frukost och nu sitter jag hääär. Idag ska jag vara med ett par riktiga lallare.. Glaad och Joar! haha vad vi ska göra det vet man aldrig! VET NI! en sak..? vi har en pool på våran tomt wiho! fast den är inte jätte stor ni vet sån som småbarn har :$ haha nej vafan jag skämtade! nej men mellan är den typ. det är bra storlek för mig så jag kan ligga där och steeka! (a) Sitter jusst nu och väntar på att någon tönt ska vakna. jävla 7 sovare. föresten fattar inte riktigt det där med 7 sovare (?) det är ju lixom vid 7 och då borde man ju vakna typ då. men tydligen så betyder det att man sover fett lääängee! och neej jag fattar inte varför det är så.. oh jag orkar inte.. någon som fattar vad jag menar!? näe tänkte väl det. oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0