vart med min älskling mundos idag!

Idag har jag vart med min älskling amanda wyser. Det var så jävla länge sen som vi träffades bara vi två typ förra sommaren? aja men det var kul, vi satt och pratade minnen och åt lite haha. vi träffade elin och joanna oxå och skratta lite fast inte så länge. Vi ska typ sova i helgen antar jag? amanda ska vi det? Jaja det var kul har saknat henne massor. Jag älskar dig och glöm aldrig det! men här kommer lite ego bilder och 2 bilder på amanda haha jag vet jag är väl lite dum men jaja...
hihi mundos.                     hon driver.
jag på båda..
hihi :) förlåt orka inte rotera!

Kommentarer
Postat av: amanda

Din dummis! Snygga bilder och aaw, jag älskar dig också bebis. Jag tror jag kan sova? Ingen aning faktiskt, vi får se. Loveu (aa)<3

2010-01-10 @ 21:44:10
URL: http://amandalouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0