Vad ska man hitta på i morron?

Hmm aa det är stora frågan, vad ska man hitta på i morron?
Jag har ingen aning. Jag är på värsta shopping humöret men ingen
har pengar eller så kan dom inte. Vafan är det bara jag som har pengar?
vad gör ni av alla era? eftersom att ingen har typ.. Jaja jag ska försöka få min
mamma att vilja åka och leta efter en ny hylla eller byrå vafan heter det? till mitt rum
men får se om det funkar men ååh jag vill shoppa!! och ingen kan vafan då..
Men aja sånt är livet? men orkar inte blogga mer nu, skriver säkert ett till inlägg lite senare
för nu orkar jag inte. Föresten jag älskar låten..
kyss och smek.

Kommentarer
Postat av: söööööööööööööööööderberg

vi får shoppa någon annan dag :) <3

2010-01-30 @ 21:13:44
Postat av: kling

Yeees! :D <3

2010-01-30 @ 21:15:10
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0