Torsdag.

Hmm idag mår jag inte så bra, vet inte varför eller jo jag vet men det är lite blandade känslor idag oxå, idag känns det som om jag inte haft någon att prata med riktigt. Det känns lixom som om allt blivit fel, allt blev anorlunda på en dag. Asså aa.. Nej men sen är det en sak oxå som jag brukar skriva om jag får vissa dagar som det känns som om jag bara vill ta livet av mig jag kan typ inte andas så kändes det idag, riktigt jobbigt. men nu måste jag gå fick en sak att göra nu puss hej!

Kommentarer
Postat av: a

gullis, jag finns alltid här! Imorgon ska du&jag ha ett snack! BARA du&jag! jag älskar dig

2010-01-28 @ 18:27:50
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/
Postat av: söderberg

kling, jag finns alltid här för dig. Du kan prata med mig om allt. Jag älskar dig bästavän

2010-01-28 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0