Springa!?

Shiit nu har jag skit bråttom måste snart typ springa till bussen. Men vad gör man inte för bloggen? Aja igår tjockade jag och johanna loss som ni kanske vet och sen när jag kom hem var jag skit hungrig och åt mkt haha vad är det för fel på mig? Men idag är det torsdag den jobbigaste dagen om ni frågar mig. den är så seg och vi har typ alla lektioner i världen. Vi börjar med bild fuck! jävla kärring som ska ha en sån jobbig röst haha. Sen har vi något och sen har vi något och sen lunch sen har vi något osv! jag har inte koll på schemat haha och vi ska typ få ett nytt man ba: men vafan jag kan inte äns det här!? och vi får alltid sämre schema när man byter vilket jag stör mig på. Diss till att byta schema men hiss till om det är ett bra nytt schema, wiho! men det händer aldrig att det är bätttre så what ever? Men inge tid med datan längre puss hej!

haha idag ser jag ut såhär någon gång får ni hel kroppsbilder men har
inte tid jusst nu! puuuuuuuuuuuuuuuus!

Kommentarer
Postat av: Izabella

sötnos (; <3

2010-01-17 @ 11:06:26
URL: http://denrosa.blogg.se/
Postat av: kling

aw tack, ;) <3

2010-01-17 @ 17:07:02
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0