Skolan snart.

Godmorgon bloggen eller ska man säga kära bloggläsare?
jaja, Nu har jag precis gjort mig helt klar så nu ska jag bara vänta på att jag ska gå till bussen som för mig till skolan. den går typ 20 över så måste gå 10 över ungefär. Men aa idag är det fredag och jag ska inte göra något speciellt jag vill vara hemma för pappa och sandra åker till thailand så kommer inte hinna träffa dom så därför är jag hemma idag annars hade typ massor av folk sovit hos mig. Vi börjar med idrott som första lektion suck! det är så jävla tråkigt för vi gör aldrig något roligt på våra gympalektioner? Sen har vi typ hmm so med barbro fyfan det suger häst kuk balle. jag sitter typ inte äns och lyssnar, nej skärpning på det! Och ni jag ska sluta använda mitt bankomat kort nu så mycket den här månaden ska det räcka till en privat lektion och en tröja på JC om den nu finns kvar. och sen ska jag nog börja spara till hm vad? ett guldkort på grönan kanske fast det ska jag önska mig i födelsedas present, fyller ju år snart, den 4 mars wiho! men nu må¨ste jag fgå puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0