Hejsan?

tjaba!
jag har fortfarande inte vart och duchat!
vafan är det för fel på mig? men aja. nu sitter
jag och väntar på att min granne ska komma hem,
så ska jag väl vara med henne en timme för jag är helt
ensam hemma jusst nu vilket inte är roligt! jag dör!
men aja men hon är typ på bussen till tumba nu så
ska hon ta tåget och sen får hon typ skjuts från flempan hit
asså ååh det är en evighet kvar det är läskigt kom nu!
jag måste ner och lägga in mitt glas i diskmaskinen men
jag vågar inte :$ så aja. jag får ta det sen, jag ringer nog
någon snart haha. puss och kram.

Kommentarer
Postat av: söderberg

hahahha, ofta du inte hade duschat? ;D<333

2010-01-23 @ 17:55:23
Postat av: söderberg

hahaha, ofta du inte vart och duschat? ;D<333

2010-01-23 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0