Webbar med söderberg

Nu sitter jag och webbar med söderberg, jag känner mig inte
helt 100 idag heller tyvärr. Nu har jag precis gjort en kopp te till
min stackars hals som gör skit ont den tar kol på mig. Idag ska jag plugga
som inåthelvete för har matte prov i morron på det kapitlet som jag inte kan
ett ända skit på. -.- suck + att man ska ligga på sidan typ 140 eller nått sånt i våran
svenska läsebok och jag ligger bara på sida 81 för fan! men mindre bloggning och mer
pluggning så vi hörs nog senare? Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: söderberg

vi webbar nu också. I <3 TO WEBBA MED DIG KLING :$<333

2010-02-14 @ 15:11:54
Postat av: Emma

Hoppas du är frisk tills imorgon iallafall :)

2010-02-14 @ 15:12:04
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0