Tack för att du finns!

Jag vet seriöst inte hur jag skulle kunna leva utan  dig. Du är min förebild du är den bästa man kan få. Även fast vi bråkar som fan och kallar varandra för det ena och det andra, så kommer du alltid att vara den bästa för mig! Jag kan säga att jag hatar dig och att du ska gå och dö, men jag hatar dig inte jag älskar dig något otroligt mycket! och om du skulle dö så skulle jag inte kunna leva. Du är en som jag alltid kan komma till, du är den som alltid dissar eller så är du snäll. Jag är verkligen tacksam för allt du gjort och gör för mig. Jag är så glad över att jag facktiskt har dig! Du har alltid ställt upp för mig när jag behövt dig. Du är så snäll mot mig och du ger mig alltid det jag pekar på. Förlåt för att jag är en jävla idiot mot dig ibland, men ibland blir man trött på varandra och sin omgivning. Du är den som jag skulle kunna offra mitt eget liv för! Jag skulle kunna dö bara för att du skulle må bra. Hur kan jag ens förklara för dig hur mycket jag älskar dig? men ibland blir du bara för mkt och då vill jag bara bort ifrån dig aldrig se dig mer! det är då jag säger att jag hatar dig och allt! Men alla syskon bråkar som vi. och jag säger att du aldrig ställer upp för mig men det är ren lögn du finns alltid där för mig och det har du alltid gjort tänk om jag inte hade haft dig hur hade jag levt idag? ingen som kunnat skydda mig från saker och ting ingen som jag kunnat "boxat" på! Dom gångerna vi inte bråkar eller gnäller på varandra är dom gångerna som vi har som roligast! Allt jag vill säga är
Jag älskar dig storebror!

Kommentarer
Postat av: agnes

mathilda då, du är sötast i världen! Jag älskar dig hjäääääääääärtegull

2010-02-18 @ 20:18:26
URL: http://agnesochemma.blogg.se/
Postat av: kling

aw tack du är oxå söt gumman jag älskar dig oxå gumman! :)

2010-02-18 @ 20:20:37
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: cecilia

Gulligt :) <3

2010-02-27 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0