Till min syster!

Du orkar det vet du, jag vet det! du är stark och du ger inte upp såhär lätt. Jag finns för dig i alla lägen. Du kan prata med mig om exakt allt! Igår sa du det och jag fick värdens klump i magen jag kunde inte andas, jag släppte allt, allt bara stog still och allt krätssades runt dig. Inatt har jag inte sovit något känns det som, allt jag tänkt på är dig! Du vet att jag alltid skulle ställa upp för dig! Jag kommer hem till dig idag? Jag kommer springa inget kommer kunna stoppa mig jag springer hem till dig jag skulle kunna springa igenon eld och vatten och det skulle ändå inte stoppa! Älskling allt jag gör är för att du finns i mitt liv, skulle inte du finnas skulle jag inte kunna göra ett jävla piss. Du är min glädje du är min lycka du är den jag älskar mest och jag menar det! Skulle du dö skulle jag dö, jag skulle gråta över 1 miljon tårar mina ögon skulle vara rena speglar! jag älskar dig! Jag finns för dig, syster du och jag livet ut sa vi och ge inte upp än! Du har alltid funnits för mig när jag velat avsluta allt, och nu är det min tur att finnas för dig!
Jag älskar dig mest av allt syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0