Till er tjejer.

vart ska man börja? Vi måste få ett slut på det här nu! alla måste kämpa inte bara 3 st! Utan vi behöver allas ork för att det här ska lösa sig. Vi bråkar så jävla mycket hela tiden varje dag! det är alltid något bråk i våran klass bland tjejerna, för vi är värdens tjej klass. Vi har dåligast attetyd mot lärarna kan det bero på allt skit man får varje dag? Det är alltid två st som är utanför eller en. det är alltid en klunga som sitter och pratar skit om den andra. Vi måste skärpa oss varför kan det inte vara som i början? Vi orkar inte med varandra de är därför. alla blir utanför hela tiden, det går inte en ända dag utan att någon bråkar och detta måste få ett slut? Jag kan säga att jag inte är sveriges största stjärnskott, för jag har kort stubin och det vet ni alla mycket väl! jag är lässen för när jag blir dryg och sånt, men när jag blir arg så blir jag så jag blir så arg att jag börjar gråta. Jag mår skit jag gråter varje dag efter skolan för jag pallar inte mer det här. Jag vill ha det som förr. Alla har ett fel i sig man kan inte vara perfekt, men vissa försöker iallafall få det här bättre och vissa inte. Ni som inte äns försöker och bara dissar ni kan ju börja tänka lite gran om ni vill att halva våran klass ska byta klass. Jag tror inte någon vill det! Vi måste börja kämpa nu, annars faller vi bara längre och längre ner i hålet. Det är bara vi som kan ändra på det här för vi alla måste ändra på oss lite gran. så vad säger ni tjejer? ska vi försöka få allt som vanligt igen när vi slutata bråka för den här gången?
Jag älskar er alla, men det här kommer inte funka om vi inte sätter ett stort STOPP för det nu!

Kommentarer
Postat av: emma

Nu jävlar ska det här funka! Vi klarar inte av att ha det såhär längre, det blir för mycket liksom. Om alla försöker så blir det ju bra? <3333333333333

2010-02-02 @ 21:35:46
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/
Postat av: lialiten

du har rätt, vi måste skärpa oss, och det är nu! <3

2010-02-02 @ 21:53:54
URL: http://lialiten.blogg.se/
Postat av: johanna

jag måste ju säga att jag håller med! ;)<33333333333

2010-02-03 @ 07:26:40
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0