Tack finaste emma!

Aww... Emma hjärtat vad fint du skrivit. Haha jaa man kan ju säga att jag inte är precis ett stjärnskott men alla kan inte vara perfekta. Och JA jag har jävligt kortstubin. Men jaja. emma du ska veta att du är den bästa emma i värden. Jag älskar dig något otroligt mkt! Jag finns alltid här för dig och du kan prata med mig om precis jag lyssnar alltid! vad som än händer kommer jag alltid stå vid din sida. Ett liv utan dig skulle fan vara meningslöst! Emma malmquist jag älskar dig hjärtat och det vill jag att du tar åt dig av! Föralltid visst! Alla stunder med dig är underbara vi har alltid så kul. Bajsunge jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig!
hahaha jag suger på texter ;)
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Emma

SÖTNOS!!! :)

HAHA, vi är som vi är :D

2010-02-15 @ 19:54:48
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0