Syster

Den här texten skrev johanna till mig! naw gumman.
jag älskar dig!
mathilda, jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Men vi har känt varandra i 8 år. Och under dom åren har både bra & tråkiga saker hänt. För visst det kan ju ha hänt att vi bråkat ibland. Men vi har ändå alltid löst det. Du är lixom som en riktig syster för mig. Vi kan bråka tuuusen gånger, men ändå så kommer du ha samma plats i mitt hjärta. Och jag kommer ändå alltid älska dig som jag gör idag. Att vi bråkar ibland, är ingenting jämförelse hur mycket roligt vi har tillsammans. Men det kallas syskonkärlek. Alla syskon bråkar, även vi ibland. Men asså du fattar inte hur jävla glad jag är för att jag har dig. Jag skulle inte vara samma tjej som jag är idag. Nu i sjuan, efter du bytte tillbacka skola. Nu det här året, har vi blivit så jävla tajta. Och faaan vad glad jag är. För vi har seriöst roligast på rasterna. Vi skapar snöbollskrig, springer & skricker genom hela koridoren. Och det skulle inte vara lika roligt, om det inte var dig jag sprang & skrek med. Du är lixom helt speciell. Du är dig själv. Och visst du kanske inte alltid är glad & posetiv. Men vem bry sig? Alla har sina dåliga sidor. Även mathilda kling. Negativ som du är. Hahaha. Men asså alla minnen. Gud. Vi har typ tuuuusen. Och förra sportlovet, när vi alltid var med jocke & linus. Men påsar på fötterna. Och när marcus kasta ut stekpanan när vi gjorde pannkakor för det blev så brännt. Om jag skulle sitta och skriva alla minnen, det går inte. Det skulle ta miljoner år. Jag kommer alltid finnas här för dig. Och du vet att du alltid kan prata med mig om allt. Jag litar på dig till 110% utan tvekan. Jag kommer alltid stå vid din sida. Jag lämnar dig aldrig hjärtat. Du är guldvärld, du har ett hjärta av diamanter. Jag hoppas att det alltid kommer vara jag & du. Jag är inte hel utan dig. Du får mig alltid glad, om jag är ledsen. Det är för dig jag går upp på morgonen, om inte du fanns där.. skulle jag inte klara mig! vi är motsattserna till varandra, en blondin & svarthårig. Men ändå lika dumma.. det är du som har smittat mig! haha. Men vi har alltid så himla roligt tillsammans. Ett gott skratt förlänger livet. Så isånnafall är jag odödlig tillsammans med dig. jag skulle kunna sitta här och skriva hela dagen & natten. Du betyder så himla mycket. En bild säger mer än tusen år. Och det är vad den här bilden gör också. Jag orkar helt enkelt inte utan dig. Du är helt underbar. Kling<3Glaad, det är så det ska va! Ingen kan sära på oss. Vi har klistar ihop oss. Så dte kommer alltid vara du och jag. Ingen jävla tvekan. Älskling, jag hoppas verkligen du förstår hur jävla mycket du betyder. Till döden skiljer oss åt, & jag slutar aldrig andas för dig. Du är rosen på min kista. Jag ska hålla den vid liv. jag älskar dig. Mer än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0