Omdömmen i skolan!

Den 9/2-10 så har jag utväcklingssamtal, dom ska prata
om hur lilla jag är i skolan! och såklart är jag värsta stjärnskottet!
nej men jag fick iallafall godkänt i alla ämnen wiho! Biologin gick bäst!
det står lixom typ lite som dom vill att man ska tänka på framöver på alla ämnen
förutom i biologin där står det fortsätt så som du gör! man bah: wiho! bäst på biologi!
sattsare!! ;) nej då men jag är väl duktig med djur och sånt skit (a) Men hur som helst så gick det bra för mig i allt. så jag langar in en liten söt bild på mig söderberg och agnes från kemi lektionen.
Agnes, Söderberg & lilla jag som klingar så bra! ;)
Jävla sattsare!

Kommentarer
Postat av: söööööööööööööööööderberg

söt bild på er, MEN jag e ful :)<3

2010-02-01 @ 21:23:43
Postat av: kling

nej du är en av dom sötaste på bilden, då ingår alltså inte jag ;) <3

2010-02-02 @ 07:38:53
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: a

men herre min gud! Iam a geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

2010-02-02 @ 07:48:54
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0