Min fredag.

Hej bloggen har nyss kommit hem typ, jag har vart i centrum. Jag slutade vid hm 13:25 och då stack jag emma glaad söderberg och agnes till centrum vi satt på donken, och sen kom söta lilla izzans, gud har alltid velat se hur du ser ut, för har bara sätt dig på bild! :$ Haha rolig prick där! Hahah jag as garvade typ hela tiden när vi satt där, vet inte varför tråkig humor helt änkelt. Vet ni att jag råkade gå in i dörren på coop ni vet sånna där som öppnar sig när man är nära och jag bara gick och den var fett seg att öppna sig så jag råka gå rakt in i den och alla skratta åt mig hahahahahahahha jävla blindstyre :$ Men sån är jag! I morron ska jag sova hos glaad med alla tjejer typ, vi kommer ha det sjukt kul! och kanske lite tårar? Men aja nu ska jag snart äta så måste sluta blogga puss hej!
haha så jävla stolt! :D

Kommentarer
Postat av: IZABELLA

Hihi, bebis (a) <3

2010-02-05 @ 19:39:33
URL: http://izu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0