Jag lovade ju er!

Japp jag lovade ju er att jag skulle lägga in bilder från mitt rum
eller aa min nya byrå haha (a) så dom kommer sen i lutet av inlägget.
Idag har det vart måndag. Jag och Glaad startade såklart hela skolans snöbollskrig!
Idag var det värsta dagen för jag var en "snökvinna" som johan sa till mig haha.
Hela jag var seriöst igensnöad eller rättare sagt mulsnöad. aa jag blev ner puttad 5 miljoner
gånger i snö högar och blev dränkt av snö. Hmm aa vaddå blöt? När jag äntligen börjat torka lite
så började jag frysa som FAN! Nej det var absolut inte skönt.. Mina strumpor var som att gå i en stor
vatten pöl som aldrig tar slut. Men det var riktigt kul iallafall. Yees boox jag och Glaad är sveriges största
töntar! Men sånna är vi. Men vi är ju iallafall lite roliga av oss! det var typ 3 olika lärare som ville prata med oss
men vi sprang bara iväg wiho! busigt? Men aja efter skolan så var jag med emma och agnes mes typ dom andra stack så. Vi satt bara på donken och prata om typ allt möjligt. Sen skulle jag ta 16:54 bussen hem men den var sen till typ 17:07! Fast jag träffade min granne nea i centrum så jag väntade med henne. Gick hem till henne sen var där i 40 min typ, sen skulle jag hem och käka. Efter jag ätit så gick jag upp fixade lite smått i rummet städa IGEN! mammor ni vet? hahahhaha.. aja sen satte jag mig och gjorde matte diagnosen och tränade på gloser i engelskan. Och nu sitter jag här. Men aja det var min dag. Vi hörs senare.
Puss & kram skumbanan.
såhär såg det ut från hela början!
och nu ser det ut såhär! så mkt snyggare right? ;)

Kommentarer
Postat av: söööööööööööööööööderberg

fett snyggt ;) <3

2010-02-01 @ 21:22:31
Postat av: lialiten

fett fint gummis (: <3

2010-02-05 @ 16:34:27
URL: http://lialiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0