jag älskar dig syster!

Det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig. Jag skulle inte kunna leva
utan dig, ett steg utan dig skulle jag inte äns kunna ta. Alla har en person
som man känner att man kan vara sig själv med, en som accepterar än för
den man är, och jag har dig! du är den finaste ängeln, som vi har fått låna.
Ett föralltid har vi lovat varandra och jag bryter inte det! Du är mitt egna
lilla heroin utan dig så snurrar allt bara och jag får panik. Jag mår dåligt
när du mår dåligt, jag gråter när du gråter. Du är mitt lilla mongo, du är
min lilla svartskalle, du är lika dum som mig haha. Jag skulle ge dig hela
värden om jag bara hade makt till det! hoppar du så hoppar jag.
Jag älskar dig mest syster!

Kommentarer
Postat av: johanna

naaw, gumman .

du betyder otroligt ,

jag älskar dig också älskling! <3

2010-02-11 @ 07:18:42
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0