Gud vad kul!

Tjaba!
Idag hade vi halvstudiedag så jävla skönt jag slutade lixom 11:10 och då åkte jag och typ halva sverige till centrum. Vi var där ganska länge. Jag fick 3 nagellack av felicia det är min födelsedagspresent eftersom att jag fyller år 4 mars, så wiho glöm inte gratta mig då! (a) Men aja.. Sen fick jag veta av Ellet att min kompis Linda ska komma till kbrink i morron och vara där hela dagen, hon bor i göteborg och jag har inte träffat henne på över 4 år :( saknar henne skit mkt! Så då blev jag fett glad. MEN sen när vi satt på ett café i centrum så ser jag hon ellet och hennes syrra och lindas syrra gå där ute och shit jag blev så jävla glad så jag bara sprang ut och krama dom! Fyfan asså det är helt sjukt hur mkt jag saknar er två. (linda och linnea) Om ni undrar så gick vi på samma dagis och är barndomsvänner. men sen så flyttade hon till göteborg och aa vi har förlorat kontakten nu på sistonde :'( usch vi måste ta tag igen okej? Jag älskar er! Här langar jag in en söt liten bild på mig och linda när vi var små i turkiet!
Linda till vänster och jag jag till höger!

Kommentarer
Postat av: lindis

åh så kul vi hade då;( kommer ihåg det i turkiet och när vi uppträdde på den där scenen vid baren med den roliga killen! & när vi samlade drinkpinnar eller vad det nu heter!

saknar det :(<333

2010-02-18 @ 21:06:22
Postat av: lindis

åh så kul vi hade då;( kommer ihåg det i turkiet och när vi uppträdde på den där scenen vid baren med den roliga killen! & när vi samlade drinkpinnar eller vad det nu heter!

saknar det :(<333

2010-02-18 @ 21:06:32
Postat av: kling

ååh jag kommer oxå ihåg det! asså shiit jag vill få tillbaka "oss" jag vill träffa dig mera! seriöst om inte vi kommer till er eller ni till oss så tar jag tåget till er! jag saknar våra stunder våra minnen allt! jag vill aldrig förlora dig linda! och jag menar det verkligen jag vill ha föralltid även fast det kanske blir svårt! <333

2010-02-18 @ 21:27:41
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0