Godmorgon.

Godmorgon.
Nu är jag helt klar och väntar bara på att jag ska få gå till bussen.
eller jag får ju gå dit men jag vill inte än för då skulle jag få vänta typ
en kvar och det är inte okej (a) Idag ska jag hem till pappa och sandra
har saknat dom båda jätte mycket! Men nu måste jag börja packa skolväskan
haha.. Jusste i morron har vi frilufsdag och jag ska till lida med typ hela klassen
fast jag och johanna och linn? ska köra snöbollskrig med typ några killar från en annan
klass h3h3 det har vi planerat i typ 2 veckor nu wiho! och dom serverar korv till lunch man
ba mums nu kör vi! -.- så nej jag tänker ta med mig egen mat eller så köper jag där.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0