Emma gästbloggar

Jag vill bara säga lite saker om världens bästa Mathilda. Hon är en sån person som alltid skrattar vi fel tillfälle, alltså när det verkligen inte okej att skratta. Hon får sin små utbrott (kortstubin?) ibland och då slutar det tillslut med att det hon håller i ligger på marken och sen skickar hon sms ''fan, vad jag hatar henne! hon kan väl förfan berätta som man fattar någongång?'', men efter ett tag skrattar hon igen. Hon klagar på allt och alla, men jag älskar henne ändå. Fast hon är jävligt omtänksam ska ni veta, och jag kan faktiskt prata med allt om henne! Litar faktiskt på henne till 110 %, och du är det som pallar sitta och snacka med mig när det hänt något. Och du är faktiskt den som jag aldrig bråkat med, även fast vi kännt varandra i snart 7-8 år, fast det är nu i sjuan som vi blivit ganska nära, och jag är så sjukt jävla glad för det! Jag tänker inte sitta och skriva ner alla våra minnen, då skulle det ta ett jävligt bra tag. Men ni ska veta, att Mathilda Kling är en underbar person, som alltid finns där i alla lägen, som alltid får en på bra humör och som är hur gullig som helst. Jag älskar dig sjukt mycket.
Från din Emma :$


typsikt mina och mathilda låtar :)



HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH
det här är jag och mathilda & jag kan verkligen inte sluta skratta åt den.
KOLLA MATHILDA!!!!!!!!!!!!!1 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHAAHAH :)

Kommentarer
Postat av: söderberg

hahaha fin bild :) ja, texten stämmer ju. Kling är våran lilla suneshine, du lyser upp våran dag. I love you baby!

2010-02-15 @ 18:26:42
Postat av: kling

självklart älskar dig! ;) <3

2010-02-15 @ 19:16:03
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0