du är saknad.


så jävla trött på allt skit nu! Jag försöker och försöker
men du bara dissar, vafan kan det inte bli som förr? Varför försöker du inte äns? Jag är så jävla trött på att bli sviken nu, jag orkar inte äns lyssna på ditt jävla prat längre, jag orkar inte äns se dig längre, du är inte den som jag blev vän med. Du är inte dig själv! vafan hur kan allt gått såhär snätt mellan oss? vad gick fel? Jag älskar dig men det här funkar nog inte längre snart, jag får tårar i ögonen när jag säger så men vafan ska jag göra när det bara är jag som försöker? Vi är inte som tvillingar längre, VI är som bortblåsta ifrån varandra. Jag kommer ihåg när min pappa sa till oss, att vissa vänner tappar man när man blir större för dom sviker, och vi båda titta på varandra och pappa ba: Men det tror jag inte kommer hända med er. Men det är exakt det som hänt, eller som håller på att hända. Om du någonsin läser det här kommer du fatta vem du är när jag säger det här: Mysterium. Nu fattar du! Jag älskar dig hjärtat, men varför blev det såhär? varför känner vi knappt varandra längre? Usch ta mig tillbaka till tiden då allt var perfekt, för jag orkar inte mitt liv utan dig. Du förstör bara för dig själv, så snälla ta åt dig och försök bättra dig lite.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0