Drar till skolan snart.

Godmorgon!
drar till skolan snart, bussen går 8 över 8 så jag måste börja röra mig vid hm.. 58 (a)
Idag är det tisadag och ennu en helt ny dag, vet inte riktigt om vi kommer ha snöbollskrig
idag i skolan, det var ganska många som blev sura? :$$ Men aja vi börjar med spanska wiho! -.-
och sen är det idrott usch!! vi har styrke tema suck! efter den har vi lunch och sen något och sen något och osv.. Efter skolan alltså vid kvart i 4! så taggar jag till stallet. så det blir nog inte så mycket uppdate today. Men nu vet ni lite om min dag. Vi hörs senare (kanske) vem vet jag kanske ramlar av och bryter nacken, haha!
pusspuss!
haha agnes igår! hon har köpt en ny kjol!
(hon driver det är en midje kjol!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0