dålig uppdatering.

Jag vet förlåt! Men igår så sov iaf Agnes och glaad över här och vi hade skit kul kan man lugnt säga! Ni önskar att ni vore här! Vi tog en massa bilder och skrattade och pratade, men bilderna kommer komma in då jag är hos min mamma för har ingen usb kabel här så ni får helt änkelt hålla ut ;) vi tog typ 4456496 bilder hahah för sånna är vi.. Men aja, vi hyrde 2 filmer men vi såg bara på en för vi blev så trötta efter den men sen blev jag och agnes pigga igen men glaad typ var trött. men så vi gick och la oss i sängen vid typ 10? :O Men vi somnade inte först 2 iaf jag och agnes. Glaad somnade typ vid 12. Vid typ halv 2 var agnes skit hungrig och hon ville gå ner och äta pommfritt och benes sås som fanns kvar efter middagen, så vi gick ner (jag och agnes) ocå såhär lät våran konversation där nere!

- Jag: Så vart har du pommfriten nu då?
- Agnes: Jag vet inte dom har nog tagit undan dom :(
- Jag: Hahaha okeej! Meeeeeeeen.... Ta en apeslin.
- Agnes: JAAA! men kan vi inte dela på den du och jag?
- Jag: okeej då.

 (Agnes börjar skala en apelsin och öppnar luckan till soppåsen)
- Agnes: NEEEEEEEEEEJ!
- Jag: Vad? 
- Agnes: Titta!
- Jag: hahahahahahhaahhahahahahahahaha!

( I soppåsen låg alla agnes kära små pommes :P)  

Sen gick vi hur som helst upp till rummet igen åt upp apelsinen och sen släckte vi och låg och prata lite fast då somnade jag typ mitt i allt när hon berätta en sak. så hon ba:

- kling?
- jag: ...... zzzzzz...
- Hon: kling?
- Jag: vad?
- Agnes: lyssnar du eller är du trött?
- jag: va nej jag är inte trött jag bara tänker haha..
- hon: vad tänker du på?
- Jag: nej typ en buss som stannar vid en busstation :P hahahahahahahahah
- Hon:  ehm okeeej? ....  :S


hahahahahhahahaha aa nu har ni fått veta lite om våran fredag. orkar verkligen inte berätta mer nu men jag har bara vart med agnes idag typ vi åkte till centrum och åt mat och solade typ 20 min haha första gången jag sola solarium :$ det var lite läskigt tyckte jag :$ men sen åkte jag hem efter det och tog ett varmt skönt bad och aa nu sitter jag här. men vi hörs nog kanske senare, men ikväll ska jag ner till sandras mamma och pappa och käka mat eller aa sandras syrra ska typ göra mat för vivi och bernt är inte hemma dom är bortbjudna. och pappa och sandra skulle typ på någon konsert idag dom stack vid 4 typ, så aa då är vi med linda och söta zeke ;) Men orkar inte blogga mer nu så vi hörs kanske senare som sakt!
puss!


föresten vet ni hur sugen jag är på kladdkaka!! Ååh kom till mig
NU NU NU NU !! 

Kommentarer
Postat av: agnes

hahahahhaa... hahahahah...hahahahhahah! :)

2010-02-27 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0