Asså fyfan!

Älskling, vafan jag orkar inte att du mår såhär längre. Måste du må så? Fyfan det du går och bär på dig shit jag fattar inte hur du orkar. Det måste vara jobbigt, jag mår så dåligt över det här nu! Men jag lovar att vi ska klara oss igenom det här tillsammans okej? Alla trodde du drev idag när du låg i sängen och började skrika och typ slog alla som rörde dig, men jag visste diräkt att du inte gjorde det, jag fick verkligen panik jag visste inte vad jag skulle göra jag bara stog där helt stel allt typ stanna upp. Jag såg dig ligga där och var helt hysterisk. Jag fick panik och jag ville göra något men det ända jag gjorde var att gå fram till dig försöka få dig lugna ner dig, Jag fick tårar i ögonen och började gråta. När du lugnat ner dig så satt du bara där i sängen sen och kollade på oss som om vi bara var väggar, du visste inte vad som hänt och du satt och kollade bara på väggarna, jag märkte inte äns att jag började gråta för allt jag tänkte på var dig! hur dåligt du mår och hur mkt hjälp du behöver. Sen brast du ut i tårar och låg där och då sprutade tårarna jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Jag ville ge dig allt men det ända jag kunde ge dig var tröst och kramar! Jag vet allt nu om hur du mår? och jag skulle aldrig svika dig, vi tar ett steg i taget så kommer det att gå. För utan dig i livet så tänker jag inte leva! Jag lovar att om du behöver prata så finns jag alltid där för dig. Du kan lita på mig jag kommer alltid lyssna på dig. Jag kommer sattsa allt nu för att du ska må bra, allt kommer lösa sig. Att se dig må såhär får mig att må som dig. Du har ALLTID funnits för mig när jag velat avsluta mitt liv och nu är det min tur att hjälpa dig kämpa! tillsammans kommer vi klara det här med massor av hinder ivägen säkert men jag lovar vi ska klara det här, det kommer inte bli lätt men jag gör allt för dig. Du är luften jag andas och du är glädjen i mitt liv! Jag älskar dig mest av allt syster. Det ska alltid vara vi livet ut! Om jag skulle dö är du rosen på min kista jag skulle hålla den vid liv och aldrig låta den visna. Har jag dig så har jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0