söderberg är en groda på en stor låda!

Hej mina fina undersåtare. driver.. nej men är med söderberg! hon ligger på soffan och halvt sover den lilla filuren. jag själv sitter i soffan har klagar på att jag har ont i hjärtat. tror jag kommer dö nu snart! Nej då det klart jag inte gör jag kommer leva tills 2012 haha... om jag överlever då så kommer jag leva tills jag blir 145 år! (a) gammal gumma! Men idag slutade vi skolan fyfan vad skönt! asså äntligen något bra som händer! asså vill bara skrika av glädje! Men hur som helst fick vi våra betyg idag. och jag har 2 VG det är ju bra! resten G så jag är ju godkänd i allt iaf! Jag hade VG i hemkunskap och idrott! Toppen kling! men sen idag var jag i stan med söder vi köpte lite julklappar och så. mysigt. och nu ska hon sova hos mig.. jaa vilket hon redan gör! men orkar inte blogga mer. godnatt! :love:

fiiina människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0