shopping!

hej ledsen för att jag inte bloggade igår. men sov hos myy med några! vi hade mysigt och roligt! vi skulle igentligen bowla men det var fett mkt folk så vi drog till myy ist och satt och snacka i typ hm.. från 10 till 2 asså på natten! as chill! Men jag har ju köpt nya saker eftersom jag var i skärholmen yesterday! och ni har ju inte fått sett det så jag lägger ut det nu då! skriv gärna vad ni tkr om mina 2 nya saker ;)
nya jeans tajts. militär gröna. bättre bild under!
mina vit bega jeans som jag köpt. skulle kosta 350 men hon gjorde något
fel så det blev 150 kr, diggar hon i kassan ;)

Kommentarer
Postat av: Nora

Snygga skor vart ifrån? :)

2010-12-29 @ 16:17:34
URL: http://mandiadoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0