frågor och svar.

tagen av: http://realthing.blogg.se/
Visste du... 
Att jag vill ha -
En stor kram nu.
Att min senaste kyss
var bäst.
Att jag inte gillarskola..
Att min bästa vän är - en person jag inte lever utan.
Att min första riktiga kyssVa i 6an
Att jag avskyr när folk snackar - bullshit.
Att kärlek är - Hemskt & underbart.
Att jag gillar att
spela teater
Att jag alltid kommer att
- hata mitt namn.
Att jag är förälskad i - SKOLAN :O
Att sist jag grät var - längesen.
Att min mobiltelefon ärMitt liv. Att när jag vaknar på morgonen - Vill jag döda någon. Att idag har jag - vaknat? Att jag just nu tänker på - att jag inte har tid för det här. Att i kväll ska jag - rulla till stallet. Att i morgon ska jag - pluuuuugga... matte.. Att jag hoppas - att min framtid blir "ljus" Att nu ska jag - åka till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0