film!

Hej gullisar! helt slut idag känner jag! har vart med nea en stund fast vi segade oss bara. jag är skit sugen på en marabou och skulle ge hundra miljoner till den som skulle kunna rädda mig (a) nej men aa.. Jag väntar jusst nu på att min narnia film ska bli klart nerladdad. ni vet narnia och prince caspian. alltså 2:an inte 3:an. vill se 3an men vill se 2an innan också så man kanske fattar något! filmen är klar om 25 min.. ooh suck! måste stänga av allt på internet nu för annars segar det sönder! Vi hörs senare ikväll i hope!
omg.. hej jag saknar! :(

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej! alltså jag vet inte... jag brukar aldrig laga maten själv, och det här är första året jag är vegetarian. Så jag måste tänka ut något gott! Någon tre rätters blir det i alla fall :D



Är allt klart för morgondagen då? Taggad för nyårsafton?

2010-12-30 @ 20:49:02
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0