Dag 11 - Mina syskon.

Hm.. Ja ni hur ska jag börja? Jag har 2 syskon. en store bror som heter Niklas och han är 16 och en lilla syster som heter Olivia och är 5 år. Min syrra är aaap jobbig, verkligen inne i trots åldern nu? Men gash vad jag tycker om cheyen. Jag älskar henne och skulle göra exakt allt för henne! Sen min bror hur skulle jag klara mig utan honom? Det finns ingen bättre människa än han! För honom skulle jag också göra exakt vad som helst. som ni kanske förstår så älskar jag mina syskon sjukt mycket! Skulle inte kunna överleva om båda försvann. det skulle bli helt tomt! Vi har nog verkligen det där som kallas syskon kärlek! ja men nu vet ni lite om mina syskon!


fuuula ungar ;)
mina fina syskon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0